Tuesday, November 22, 2011

// FINE FINEST //



two of my favorite men
Salvador Dali + Jesus
creative & true
not because I´m a Christian
but because I´m a believer
one creative believer

// smile //

this issue of MAMMA
our home and the girls

Heidi Pettersen wrote the most wonderful words
she is one of my favorite writers
sincere + kind + light
her words fills my heart

and my first time meeting the talented photograph
Nina Ruud
So lovely!

Next issue of MAMMA
I have a feature
homemade Christmas together with the children
gifts + decorations

I love blogging
and all it can lead to

// XOXO //



7 comments:

Anniken Zahl said...

Du stråler av kreativitet! Lovely!! Blir så glad, Takk!

Heidi said...

Søteste Jeanette, tusen hjertelig takk for fine ord! Så utrolig hyggelig! Sendte deg det nyeste nummeret av Mamma i dag, det ble så fint!

Klem, Heidi

an-magritt said...

Takk for at du deler om din tro.
Det fikk meg til å trykke deg enda tettere til hjertet mitt.
Jeg deler din tro.
Det er så trygt, så godt, så ekte og så fantastisk!

Mange, mange klemmer fra meg

http://creativestreamblog.com said...

You are indeed creative says one believer to another :)
Inspiring and real. Love. :)

Thea's Mania said...

Hei på deg. Høres ut som du har hatt storfint besøk. Heidi og Nina på besøk er jammen meg koselig. Ikke bare er de utrolig dyktige, men så behagelig å ha rundt seg, mens de jobber. De to må være dreamteam! Tror nok de også synes det var supert å få komme på besøk til deg også. Nå gleder jeg virkelig til å kjøpe "Mamma". Ha en forstatt fin fin uke!!

Desireé | homeanddesire.se said...

Your home looks lovely! :)

Unknown said...

It looks a beautiful feature on you and the girls sweetheart. Wish we could get a copy in the uk! Do share the pages of your project next month,
Love kat xx